بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


ماجدي: جان واريو در استقلال مي ماند

ميرشاد ماجدي درباره شايعه خروج نام فابيو جان واريو از جمع بازيکنان استقلال اظهار داشت: چنين اخباري از هفته هاي آغازين فصل طرح شده بود و اگر قرار بود همه اسامي که منتشر مي شد از تيم جدا مي شدند،الان استقلال کلا بازيکني نداشت و احتمالا با کادر فني خود به ميدان مي رفت.
وي افزود: فابيو تحت درمان قرار گرفته است و طبق اعلام کادر پزشکي باشگاه،بايد تا 4 هفته فيزيوتراپي کند.او به طور حتم با تمام توان تلاش مي کند که زودتر به ميدان برگردد و کادر فني هم اعتقاد ويژه اي به توانمندي هاي جان واريو دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 24 / 8 / 1391برچسب:باشگاه استقلال,فصل نقل و انتقالات,شایعات, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com